کریستیانو رونالدو: مردم چه بخواهند و چه نخواهند من در تاریخ ماندگار خواهم بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: مردم چه بخواهند و چه نخواهند من در تاریخ ماندگار خواهم بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: مردم چه بخواهند و چه نخواهند من در تاریخ ماندگار خواهم بود

کریستیانو رونالدو: مردم چه بخواهند و چه نخواهند من در تاریخ ماندگار خواهم بود

 

کریستیانو رونالدو: مردم چه بخواهند و چه نخواهند من در تاریخ ماندگار خواهم بود
 وقتی می گوید آرام باشید، من هنوز اینجا هستیم، یا وقتی که بعد از ضربات پنالتی مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان بر روی زمین دراز کشید و گریست و یا وقتی که یک تنه پرتغال را مقابل سوئد با هتریک پیروز کرد، همه او را به دیدند. اما هیچکدام فرقی نمی کند. او خارق العاده است. او تاریخی است.

به نقل از Football Espana، او اعتقاد دارد که چه مردم بخواهند و چه نخواهند نام او در تاریخ ماندگار شده است. او از خاص بودنش می گوید.

این یک امتیاز است که من برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان هستم. بی شک از داشتن این رکورد خوشحال هستم. لیگ قهرمانان یک تورنمنت خاص است و لیگی است که رئال مادرید عاشق آن است. من بسیار خوش شانس بوده ام که آن را دو بار برده ام و دوست دارم امسال نیز آن را فتح کنم. هواداران لیگ قهرمانان را دوست دارند و من نیز آن را دوست دارم چراکه یک تورنمنت خاص است.

اگر صادق باشم باید بگویم به هیچ بازیکنی نگاه نمی کنم و دوست ندارم شبیه کسی باشم. من به این موضوع فکر کرده ام که بازی برای باشگاه های بزرگ سخت است اما بازی برای تیم ملی از آن هم سخت تر است. اوضاع برای من بسیار سریع پیشرفت. من با منچستریونایتد قرارداد بستم و در تیم ملی بازی کردم. در تیم ملی به لوییز فیگو و روی کاستا و فرناندو کوتو توجه می کردم چون در پرتغال آن ها نام های بزرگی هستند.

من همیشه بر این باور بودم که بازیکن خاصی هستم حتی زمانی که در اسپورتینگ لیسبون بودم نیز به این قضیه باور داشتم. احساس می کردم دیر یا زود یکی از برترین بازیکنان خواهم شد. خودم را آماده کردم بودم چون می دانستم با استعداد هستم. من به استعدادم در آکادمی اسپورتینگ ایمان داشتم و همیشه سخت تلاش می کردم. در رئال مادرید و منچستریونایتد نیز به سختی کار کردم و می کنم. از کارم لذت می برم و هر روز به عنوان یک انسان، یک فرد و یک بازیکن بهتر می شوم.

من شکی ندارم که در تاریخ فوتبال ماندگار می شوم چه مردم دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند. من در تاریخ فوتبال خواهم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | 9:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.